מה עושים ולמי פונים כשנמצאים בחקירה פלילית

הגישו נגדי כתב אישום על ביצוע עבירה פלילית

רוב רובם של האזרחים במדינה הם אנשים טובים ושומרי חוק. אבל לכל אחד מאיתנו יכול לקרות שיגיע היום ונשמע דפיקה בדלת, ומהצד השני יהיה קציני משטרה שיגיעו לעצור אותנו או לקחת אותנו לחקירה פלילית על משהו שאנחנו מואשמים בו. אם זה קרה כנראה שנפתחה חקירת משטרה בנושא ואנחנו נוזמן לתת עדות או להיחקר בעניין. לכן מומלץ לנו להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי מנוסה שיוכל להכין אותנו בצורה הטובה ביותר להליך הפלילי שאליו אנחנו נכנסים. אין לזלזל בחשיבות של יעוץ לפני חקירה, למשטרה ישנן שיטות חקירה רבות שהינן יעילות ביותר והם משלבים בהן תרגילי חקירה שמטרתם לגרום לנו לספר את האמת ואף להודות בביצוע העבירה באמצעות הפעלת לחץ ומניפולציות עלינו.

למי אני פונה כדי להכין את עצמי להליך הפלילי

במסגרת ההליך הפלילי, מומלץ לנו להסתייע בעורך דין מקצועי ומנוסה בעל רקורד של הצלחה שכבר סייע בעבר ללקוחותיו להגן על זכויותיהם במהלך חקירה משטרתית. עורך דין שמתמחה בפלילים יהיה בקיא בשיטות החקירה המשטרתיות ובכל הטריקים השונים בספר. בעזרתו נוודא שלא ניפול ברשת. אמנם, לא תמיד לכולם יש את היכולת הכלכלית למצוא איש מקצוע שכזה ולשם כך המדינה יכולה לספק לנו הגנה משפטית בעזרת עורך דין שימונה לנו בחינם מטעם הסנגוריה הציבורית. החיסרון בכך הוא שכמו במקרים רבים אחרים שירות שניתן מטעם המדינה אינו באיכות כמו שירות פרטי שניקח בעצמנו. לכן, כדאי לנו אם אנחנו יכולים למצוא עורך דין פלילי תל אביב או בכל עיר אחרת שנצטרך.

מה עושים ולמי פונים כשנמצאים בחקירה פלילית

בדרך כלל כדי למצוא איש מקצוע איכותי רוב האנשים ישאלו את הסביבה הקרובה שלנם שהם סומכים עליה, כי אולי הם נעזרו בעברם בבעל מקצוע מאותו סוג. אמנם כאשר מדובר על עזרה מעורך דין פלילי במסגרת הליך משפטי כדי למצוא את הטוב ביותר שנמצא בשוק, כדי להוריד את הסיכון במצב. משרד עורכי דין מנשה – רון הוא משרד מוביל המתמחה בייצוג לקוחות במגוון רחב של עבירות פליליות, בכל שלבי ההליך הפלילי. המשרד מנוהל על ידי עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון, יוצאי פרקליטות המדינה ומשרדים מובילים. עורכי הדין במשרד בעלי ידע וניסיון רב שנים וישמחו לסייע לכם ולתת שירות משפטי איכותי ברמה הגבוהה ביותר. ליצירת קשר 03-9158500

הוספת מאמר לאתר?

חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
דילוג לתוכן