עו"ד גירושים – מוביל אתכם לעתיד טוב יותר

לאחר שהתקבלה ההחלטה להתגרש, עולות שאלות רבות בפני המתגרשים. מה צריך לעשות עכשיו? איזה עורך דין לבחור , אלו רק מעט מבין השאלות שעולות בראש מי שהחליט להתגרש. בבחירת עו"ד לגירושין יש לשים לב לא רק לניסיון שרכש העו"ד אלא גם לגישתו המקצועית. עורך הדין יכול להוביל את מהלך הגירושין בדרך נעימה וחלקה יחסית ולכן חשוב לבחור את העו"ד המתאים לכם ביותר.

אמנם התהליך אינו נעים במיוחד, אך עורך דין מקצועי יכול להקל עליכם את הדרך. כאשר מחליטים להתגרש ישנם מספר נושאים שעולים על הפרק כגון: דמי מזונות, משמורת על הילדים, חלוקת הרכוש ועוד. עורך דין לגירושין הוא הרבה מעבר לעורך דין במקרה הזה. הוא למעשה מלווה אתכם מן הרגע הראשון ועד הסוף, בתמיכה, בייעוץ ובנאמנות. חשוב שתרגישו סמוכים ובטוחים לפנות אל עו"ד שלכם בכל עניין ובכל שאלה.

ישנם עורכי דין לגירושין המשמשים גם כמגשרים ויוכלו לעזור לכם לעבור את התקופה הזו בחייכם ביתר קלות. אם שני הצדדים מעוניינים בגישור, אפשר לפתור את העניין בהסכם אותו יכין המגשר. לאחר שההסכם מוכן, שני הצדדים חותמים עליו ועורך הדין המגשר מגיש אותו לאישור בית משפט. תהליך הגישור חוסך מהמתגרשים את ההליך המשפטי בבית המשפט, כסף וחוסר וודאות.

עו"ד גירושים – תומך ומייעץ בדרככם החדשה

עורך הדין הוא למעשה האדם שמלווה אתכם לאחר שקיבלתם את ההחלטה. אמנם הבנתם שאינכם מעוניינים להמשיך את דרככם המשותפת יחדיו, אך חשוב מעל הכול לזכור את טובת הילדים בתהליך הגירושין. עו"ד גירושים יעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבור ילדיכם, ויזכיר לכם את טובתם בראש ובראשונה מעל שאר השיקולים. חשוב לזכור כי היחסים בין ההורים, גם לאחר הגירושין, משפיעים על הילדים באופן משמעותי ביותר ולכן כדאי להתייעץ עם עורך הדין כיצד לשמור על יחסים טובים גם לאחר הגירושין. 

 

הוספת מאמר לאתר?

חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
דילוג לתוכן