עורך דין תאונות דרכים מומלץ

אם נפגעתם בתאונת דרכים, מגיע לכם פיצוי. במקרים של פגיעה משמעותית, גובה הפיצויים יכול להגיע גם לסכום של 7 ספרות, ובכל מקרה כדאי לדעת שהחוק מאפשר לתבוע פיצוי בגין הוצאות שהיו לכם (על טיפולים, על נסיעות, על תשלום עבור עזרה שהפכה הכרחית עקב המוגבלות ועוד), פיצוי בגין הפסדי השכר בעבר ובעתיד (עד גיל הפרישה מעבודה, כולל התייחסות לאופק התעסוקתי האפשרי), וגם פיצוי בגין סבל. כדי להגיע לסכום המרבי האפשרי חשוב לפנות אל עורך דין תאונות דרכים מומלץ. עו"ד רן הרפז טיפל במבחר רחב מאוד של תיקי תביעות בעקבות תאונות דרכים ומעמיד את הניסיון הרב שצבר לטובת כל מי שפונה אליו לסיוע.

איך מוצאים עורך דין תאונות דרכים מומלץ

* המלצות של מכרים – אופציה אחת למציאת איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו היא דרך אנשים שאתם מכירים: קרובי משפחה (גם ממעגלים רחוקים יחסית), חברים, קולגות לעבודה שסומכים עליהם, מכרים ברשת חברתית שהתרשמתם לטובה משיקול הדעת שלהם ועוד. חשוב לוודא שחוות הדעת על עורך דין כזה או אחר בתחום תאונות הדרכים מבוססת על קבלת שירות ממנו, ולא על "אני מכיר מישהו שהוא עזר לו".

* אינטרנט – כולנו מחפשים מידע במגוון רחב מאוד של תחומים באינטרנט, וזוהי דרך פעולה אפשרית גם כשהמטרה היא למצוא עורך דין מומחה לתאונות דרכים שכבר עזר להרבה אנשים. כדאי להעדיף את חוות הדעת המפורטות שמעידות על אותנטיות ויש בהן מידע נרחב ולא רק שורה תחתונה.

* התרשמות אישית – גם בשיחת ייעוץ לא מחייבת אפשר להתרשם מעורך דין מומחה לנזיקין. בפרט תוכלו להתרשם מרמת הקשב אליכם, מהבקיאות וגם מהרצינות והמחויבות.

לא להתפשר על איכות הייצוג

חברות ביטוח עלולות להציב מכשולים של ממש בפני אדם שנפגע בתאונת דרכים ומבקש לממש את זכותו לקבלת פיצוי הולם עבור כל הנזקים. בהתאם אסור להתפשר על איכות הייצוג המשפטי, וחשוב למצוא עורך דין תאונות דרכים מומלץ. עו"ד רן הרפז כבר הוביל בהצלחה תביעות מול חברות ביטוח ובנוסף לניסיון הרב הוא מביא לידי ביטוי אמינות מוחלטת ומחויבות אמיתית לכל מי שנפגע בתאונה וזקוק לעזרה.

הוספת מאמר לאתר?

חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
דילוג לתוכן