עורכי דין משפחה צוואה בתל אביב

שירותיו של עורך דין לענייני משפחה תל אביב  כוללים קשת רחבה של תחומים. כך למשל משרד עו"ד בקטגוריה זו יטפל בסוגיות כמו תיקי גירושין אפוטרופסות, ניסוח הסכם ממון, הסכמי הורות משותפת ועוד. תחום המשפחה כולל גם צד נוסף והוא כל מה שקשור לנושאי צוואות וירושות. סביב צוואה וירושה לא אחת מתגלים סכסוכים ומחלוקות בין יורשיו של המנוח ולצורך התנהלות משפטית נדרש להסתייע בשירותיו של עו"ד ירושה וצוואות. בין אם מדובר על קבלת ייעוץ משפטי וייצוג לצורך הגשת בקשה לצו קיום צוואה או בקשת צו ירושה.

הסכמים

לא כל צורך משפטי כרוך בדיונים בבית המשפט. אם אתם רוצים למנוע ככל שניתן מצב בו הדברים יגיעו לדיונים בבית המשפט ביום מן הימים, הרי שחשוב מאוד לנסח הסכם מתאים. בין אם מדובר על הסכם ממון או הסכם הורות משותפת למשל, וככל שההסכם ייכתב בצורה נכונה יותר אשר משקפת את האינטרסים שלכם ובניסוח ברור ומדויק – כך תחסכו בסיכויים גבוהים יותר מחלוקות בהמשך הדרך. ועורך דין ירושות ינסח מסמך צוואה ברור ובהיר.

הליך גישור

אפשרות נוספת היא גישור, וזה כמובן גם שירות שמספק לכם עורך דין לענייני משפחה תל אביב. סכסוכים משפחתיים כמו למשל במקרה של רצונם של בני הזוג שלא להמשיך כזוג, ניתן לפתור באמצעות תהליכי גישור. התהליך קצר בהרבה לעומת תיק גירושין אשר יתנהל בבית המשפט והאווירה השוררת לרוב היא נינוחה הרבה יותר, ונחסך עבורכם זמן יקר ואנרגיות רבות.

ייצוג משפטי

ויש מקרים בהם עורכי הדין של כל אחד מהצדדים לא מצליחים להוביל להליך של גישור או ניסוח הסכם שיהיה מקובל על שני הצדדים, ובמקרה כזה עוברים לייצוג משפטי ודיונים בבית המשפט.

ישנם מקרים בהם יש להגיש בקשה, ובהתאם לתוצאות מתברר אם יתקיימו דיונים בבית המשפט או גישור. כך למשל כאשר מדובר על הגשת בקשה לצו קיום צוואה או בקשת צו ירושה כאשר אין צוואה. כל עוד אין מתנגדים לבקשה והבקשה מתקבלת – הרי שכל הצדדים יוצאים נשכרים.

הוספת מאמר לאתר?

חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
דילוג לתוכן