קבלת אזרחות ליטאית – מה שחשוב לדעת

lissonlaw

בעיקר לאורך השנים האחרונות, התהליך לקבלת אזרחות ליטאית הפך להיות קשה ומורכב מבעבר ולכן הוא מצריך טיפול יסודי ומקצועי של עורך דין ונוטריון מנוסה, שבקיא בכל התנאים המשפטיים, הנהלים והפרוצדורות שכרוכים בקבלת אזרחות ליטאית. לייעוץ וטיפול בנוגע לקבלת אזרחות ליטאית – פנו למשרד  עורכי דין ונוטריון זאב ליסון ושות'.

קבלת אזרחות ליטאית והיחס החם לישראל

בעיקר מאז הצטרפות ליטא לאיחוד האירופאי, היחסים בין שלטונות ליטא לבין מדינת ישראל הם חמים וקרובים. ליטא מקיימת יחסים דיפלומטיים מלאים עם ישראל ועוסקת בשיתוף פעולה בענפי מסחר שונים. אנשי עסקים רבים, בעידוד הממשל הליטאי, הרחיבו את עסקיהם גם לליטא ומקיימים קשרי מסחר ענפים עם אנשי עסקים וחברות בליטא. בעלי אזרחות ליטאית יכולים לפתח בליטא ביתר קלות את תחומים עסקיים שונים לרבות בענף הנדל"ן. יצוין שתחום היזמות בליטא מפותח מאוד, והמדינה דוגלת בקידום והידוק קשרים עם מדינות אחרות על מנת לתרום לפיתוח ושגשוג המדינה. הישראלים מתקבלים בליטא בחום רב, הן באם מדובר בביקור תיירותי והן כשמדובר בענייני עסקים.

יתרונות רבים

לקבלת אזרחות ליטאית יתרונות רבים. המחזיקים באזרחות זו זכאים גם ללימודים מוזלים משמעותית ולעיתים בחינם, במדינות אירופאיות שחברות באיחוד האירופי. כמו כן אזרחות ליטאית ודרכון ליטאי – אירופאי מקנים מעבר חופשי בין מדינות שונות, לרבות כאלו אשר ישראלים אינם יכולים להגיע אליהן באמצעות דרכון ישראלי. בנוסף, אין צורך בוויזה על מנת להיכנס לארצות הברית בנוסף לעוד שלל יתרונות וזכויות. במידה והחלטתם להתחיל בתהליך לקבלת אזרחות ליטאית, פנו עוד היום לייעוץ, לטיפול וליווי מקצועי במשרד עו"ד זאב ליסון ושות', שמתמחה בתחום זה מאז שנת 2004 באופן שכולל את כל שלבי התהליך.

הוספת מאמר לאתר?

חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
דילוג לתוכן